Γενικοί όροι επιστροφών
Επιστροφές προϊόντων προς το κατάστημα με δική μας χρέωση, γίνονται αποκλειστικά και μόνο με τις συνεργαζόμενες εταιρίες ταχυμεταφορών (courier) που θα σας υποδείξουμε και μόνο εφόσον εγκριθεί το αίτημα της επιστροφής από εμάς.
Σε καμία απολύτως περίπτωση δεν δεχόμαστε επιστροφές ειδών χωρίς πρώτα να γίνει γραπτή ενημέρωση μας (Φόρμα επιστροφής). Μετά από την έγκριση μας για την επιστροφή, θα πρέπει απαραιτήτως να επιλεχθεί μια από τις συνεργαζόμενες εταιρίες ταχυμεταφορών (courier).
Υπάρχει δυνατότητα να ενημερώσουμε εμείς την μεταφορική προκειμένου να έλθει και να παραλάβει το δέμα.
Οι εταιρίες ταχυμεταφορών (courier) που συνεργαζόμαστε είναι: SPEEDEX COURIER και ΕΛΤΑ COURIER. Για προϊόντα μεγάλου όγκου θα σας ενημερώσουμε εμείς πως θα γίνει η μεταφορά μέσω πρακτορείου μεταφορών.
Επιστροφές για τις οποίες δεν έχει ακολουθηθεί η παραπάνω διαδικασία δεν θα παραλαμβάνονται καθόλου από εμάς και θα επιστρέφουν στον αποστολέα χωρίς καμία προειδοποίηση.
Επιστροφές είναι διαθέσιμες για δεκατέσσερεις (14) ήμερες από την ημερομηνία Παραλαβής.
Τα προϊόντα προς επιστροφή θα πρέπει να είναι καλά πακεταρισμένα με την μέγιστη δυνατή προστασία ώστε να μην υπάρχει κίνδυνος φθοράς ή επιπλέον καταπόνησης τους λόγο της μεταφοράς τους.
Οι αποστολές που δεν παραλαμβάνονται από τον πελάτη της κάθε παραγγελιας για οποιοδήποτε λόγο θα επιστρέφουν πίσω σε εμάς και έπειτα θα διευθετείται το κάθε οικονομικό ζήτημα αξιών, αν υπάρχει, είτε των εμπορευμάτων είτε των μεταφορικών. Το κατάστημα δεν έχει υποχρέωση επιστροφής των χρημάτων μεταφοράς ή της αξίας των εμπορευμάτων αν δεν παραληφθούν τα προϊόντα με ευθύνη του πελάτη σύμφωνα με τους όρους χρήσης.
Θα σας καθοδηγήσουμε είτε γραπτώς είτε τηλεφωνικά πως θα αντιμετωπίσουμε το κάθε πρόβλημα ή επιθυμία σας.
Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές μετά το τέλος της εποχής τους αν είναι εποχιακά προιοντα (χριστουγεννιάτικα, αποκριάτικα, πασχαλινές λαμπάδες, καλοκαιρινά, σχολικά).
Στα παρακάτω προϊόντα δεν επιτρέπονται επιστροφές. Αποκριάτικες στολές για οποιοδήποτε λόγο, προϊόντα συσκευασιών και αμπαλάζ, βιβλία και παραμύθια, ηλεκτρονικά παιχνίδια.
Α. Μη ελαττωματικά προϊόντα
Σε περίπτωση που θέλετε να υπαναχωρήσετε από τη σύμβαση και να επιστρέψετε ένα είδος ή ολόκληρη την παραγγελία σας, θα πρέπει να μας ενημερώσετε μέσω της (Φόρμα επιστροφής) ή στέλνοντας μας email στο orders@e-tza.gr και αναφέροντας μας ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, ημερομηνία παραλαβής, αριθμό παραγγελίας τα τυχών προβλήματα ή την επιθυμία σας. Σε αυτήν την περίπτωση τα έξοδα αποστολής βαρύνουν αποκλειστικά τον πελάτη και για την επιστροφή αλλά και για την επαναποστολή των προϊόντων. Στην περίπτωση αλλαγής γνώμης και επιστροφής ενός είδους ή ολόκληρης της παραγγελίας σας τα προϊόντα ελέγχονται κατά την παραλαβή τους και εφόσον δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα ή φθορά στα προϊόντα γίνετε επιστροφή της αξίας του προϊόντος στην αξία αγοράς του με τον ίδιο τρόπο που χρεώθηκαν ή με τρόπο που θα συμφωνήσουμε. Προσοχή δεν επιστρέφονται οι αξίες μεταφορικών ή αντικαταβολών τα οποία αναλαμβάνονται εξολοκλήρου από τον πελάτη, συμπεριλαμβανομένου και της επιστροφής. (Κατ' ελάχιστο 3,5 ευρώ για προϊόντα βάρους έως 3 κιλά.)
Β. Ελαττωματικά προϊόντα
Αν διαπιστωθεί οποιοσδήποτε πρόβλημα στο προϊόν (DOA dead on arrival) θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα μαζί μας με τους παραπάνω τρόπους ενημερώνοντας μας απαραίτητα γραπτώς για το πρόβλημα που αντιμετωπίζετε. Θα προσπαθήσουμε πρώτα τηλεφωνικά να καταλάβουμε το πρόβλημα και αν δεν μπορούμε να το λύσουμε τότε θα περάσουμε στην λύση της επιστροφής σύμφωνα με την καθοδήγηση μας και φυσικά με δικά μας έξοδα παραλαβής και εκ νέου αποστολής.
Αν το προϊόν που επιστράφηκε αποδειχθεί ότι δεν είχε κάποιο κατασκευαστικό πρόβλημα αλλά δεν ακολουθήθηκαν σωστά οι οδηγίες χρήσης του τότε η επαναποστολή θα περιλαμβάνει τα έξοδα παραλαβής, τα έξοδα της αποστολής αλλά και το κόστος της αντικαταβολής αυτών. (Το λιγότερο 7,50 ΕΥΡΩ για προϊόντα με βάρος έως τρία (3) κιλά)
Για ερωτήσεις, τηλεφωνικά στο 2331331752 ή αποστολή e-mail στο sales@e-tza,gr.